Moja mama

05.05.2020 15:18

Milé deti,

blíži sa druhá májová nedeľa, a tá sa každoročne nesie v znamení osláv všetkých mamičiek. Ide o výnimočnú udalosť, lebo nielen u nás na Slovensku, ale aj v mnohých ďalších krajinách sa tento deň oslavuje ako "Deň matiek".

V tento deň určite aj vy budete chcieť tú svoju mamku potešiť pekným darčekom, a tak sme pre vás pripravili niekoľko nápadov. Verte ale, že všetko, čo v tento deň pre mamku pripravíte bude pre ňu ten najkrajší darček na svete, či už to bude vlastnoručne vyrobené prekvapenie, alebo len poriadne silné objatie a pár sladkých božtekov...

Žiadny kvietok nepoteší mamičku tak veľmi, ako ten, ktorý dostane od svojho dieťatka. Skúste vyrobiť mamke kvietok, ktorý jej nikdy nezvädne a poteší jej srdiečko. Môžete to skúsiť aj celkom jednoducho, napr. pomocou otlačkov svojich ručičiek, či nožičiek...

Alebo svojej mamičke kvietok jednoducho poskladajte...myslím, že toto hravo zvládnete, to sme predsa skúšali už aj v našej MŠ...

         

Môžeš sa naučiť aj peknú básničku, alebo pesničku, ktorou potešíš svoju najkrajšiu, najlepšiu a najmilovanejšiu mamičku.

Pieseň Moja zlatá mamina:  www.youtube.com/watch?v=CQ2eRnVN7OE

A nezabudnite mamke v jej veľký deň vo všetkom pomáhať!

Pretože aj keď sa to nezdá, mamička má doma vždy dosť práce ... veď pozri sa...

Porozmýšľaj s čím by si jej vedel pomôcť aj ty.

A na záver ešte jeden nápad na darček

den_matiek_ruka-dievca.pdf (65847)

den_matiek_ruka-chlapec.pdf (65815)

—————

Späť


Ďalšie námety: Moja mama

/album/fotogaleria-moja-mama/a208c5c0916d96ae04258861f092295ff-jpg/

—————

/album/fotogaleria-moja-mama/b0d25071f8045dd041f5734b25da615a-jpg/

—————

/album/fotogaleria-moja-mama/vyrob-motylika-jpg/

—————

/album/fotogaleria-moja-mama/najdi-par-jpg/

—————

—————